søndag den 12. juli 2009

slankekur og ferie

Slankekur og ferie hænger ofte ikke ret godt sammen. Når man har ferie vil man gerne forkæle sig med god mad, dejlig vin og kolde øl. Allesammen ting der er masser af kalorier i!

Fortvivl dog ikke, man kan sagtens forkæle sig selv, og stadig holde sin vægt.

Når man har ferie, har man jo masser af tid, så hvorfor ikke bruge lidt af den på at dyrke motion, mod at få lov at spise mere "normalt" i ferieperioden.

Dyrker man mere motion, forbrænder man flere kalorier, og kan derved indtage flere end man normalt gør. Når man øger motionen, opbygger man desuden muskelmasse, der giver et højere stofskifte ved hvile, hvilket betyder "gratis" forbrænding.

Dette var et lille råd fra mig. I må have en god ferie, jeg vil i hvert fald nyde min. Jeg kommer med nye spændende indlæg, når jeg vender retur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Din E-Mail adresse blive IKKE vist ved afgivelse af kommentar. Du kan ved at vælge anonym, afgive kommentar til dette indlæg. Kommentaren bliver synlig, så snart jeg har godkendt den.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...