torsdag den 9. juli 2009

Spis dig tynd og slank


Det kan sagtens lade sig gøre at tabe sig, udelukkende ved at spise de rigtige ting i de rigtige mængder. For du kan godt tage på af at spise grøntsager og magert kød, hvis du spiser fro store mængder.

Min far har lige tabt 30 kg over et år, ved kun at lægge hans kost om. Det kræver godt nok sin mand kun at lægge kosten om, men han interesserede sig ikke i motion, og vil hellere bruge sin tid på familien og musikken, som er hans store hobby.

Jeg selv ville ikke kunne lægge min kost så dramatisk om, men til gengæld elsker jeg at dyrke motion. Derfor vil jeg bare skulle dyrke mere motion, og behøver derfor ikke at lave en så radikal ændring af kosten.

Dette er et godt billede på en ellers stor misforståelse. Man skal ikke dele 50-50 mellem kost og motion, man kan justere procenterne som man vil. Dog vil jeg sige at fordelingen mindst skal være 85-15, men andet kan også lade sig gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Din E-Mail adresse blive IKKE vist ved afgivelse af kommentar. Du kan ved at vælge anonym, afgive kommentar til dette indlæg. Kommentaren bliver synlig, så snart jeg har godkendt den.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...