onsdag den 24. marts 2010

Banan slankekur

Der går rygter om en Banan Slankekur som skulle være utrolig effektiv og give gode resultater. Derfor har jeg sat mig for at undersøge denne kur nærmere og giver dig her hvad jeg har fundet ud af.

Banan slankekur er angiveligt opstået i Japan, hvor en overvægtig japaners kone ville finde en kur som var effektiv og som man ikke skal lide under.

Banan er en sund frugt. Den mætter, indeholder vigtige vitaminer og mineraler og er godt for dig. De er søde og derfor også nemme at spise. De frugtsukker der er i banan er med til at holde blodsukkeret på et stabilt niveau, så lang tid man spiser mange gange om dagen 5-7 gange. Jeg kan dog ikke helt se ideen i kun at spise en frugt og på den måde at tabe sig, da man sagtens kan kombinere forskellige slags frugt, netop for at få alle vitaminer og mineraler som kroppen har brug for. Udover frugt vil det også være fordelagtigt at man spiser mager kød og grøntsager som gulerødder og broccoli.

Jeg kan ikke helt se ideen i kun at spise en ting, dan man hurtigt vil køre sur i denne kur, da der ikke er nogen variation i smag, og jeg er sikker på at du ret hurtigt bliver træt af bananer. Dog kan du prøve det i et par dage, og se om det har nogen effekt på dig og din vægt.

Har du prøvet eller har andre erfaringer med banan slankekur, så er du meget velkommen til at smide en kommentar så andre kan få noget inspiration.

3 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig hørt om en slankekur kun på bananer.

    SvarSlet
  2. Nej, jeg er også skeptisk! Det kan jo ikke være sundt for kroppen kun at spise bananer!!!

    SvarSlet
  3. Jeg har prøvet at spise bananer efter den japanske opskrift, som bestod i at spise dem om morgenen, og så spise nomalt hele dagen. Jeg tabte 8 kilogram på en måned.

    SvarSlet

Din E-Mail adresse blive IKKE vist ved afgivelse af kommentar. Du kan ved at vælge anonym, afgive kommentar til dette indlæg. Kommentaren bliver synlig, så snart jeg har godkendt den.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...