tirsdag den 19. juni 2012

South Beach Kuren - Gode råd



South Beach Kuren - Gode råd til din slankekur
South Beach Kuren er en god og effektiv kur, men også en kur der kræver viljestyrke og engagement. Den er skruet sammen, så man spiser fedfattigt, men dog får noget af det gode fedt. Endvidere sådan at man undgår "tomme kulhydrater" som fx hvidt brød og sukker. For at du skal få succes med South Beach Kuren, kommer jeg her med et par gode råd, som jeg selv har fulgt, da jeg brugte South Beach Kuren til at tabe mig 6 kg på 4 uger.

Drop opskrifterne i bogen
Opskrifterne i bogen er alt for komplicerede, og kræver rigtig mange forskellige råvarer og krydderier. Hold dig derfor til nemme ting som fx kyllingebryst med salat, en god hakkebøf med kogte broccoli og courgetter, en hamburgerryg med bønner og ærter osv. Spis gerne æg til morgenmad, og salat til middagsmad.
For at gøre det nemt for dig selv, bør du planlægge ugen måltider, både morgen, middag og aften, så du får købt ind til de forskellige måltider, og sikrer dig at du følger kuren.

Brug krydderier som katalysator for dig vægttab
Brug gerne krydderier til at gøre din mad, både kød og salat spændende. Krydderier som peber, hvidløg og chili er ekstra gode for forbrændingen. Men andre krydderier er også gode. Spar dog på saltet, og undgå det gerne, med brug af andre ting


Dyrk motion
I South Beach Kuren får du et motionsprogram forærende, der dækker fase 1 og fase 2. Det er sammensat så alle kan følge det, og det skal man gøre. Alternativt dyrke anden motion, men i minimum den angivne tid. Endvidere skal styrketræningsprogrammet laves 1-2 gange pr. uge. Motion er med til at sikre et succesfuldt vægttab


Fokuser på det du må spise, og ikke det du ikke må spise
Hvis du fokuserer på de ting du genre må, bliver specielt fase 1, meget nemmere at komme igennem. Tænker du hele tiden at det er træls at du ikke må spise en kage, en slikpose eller drikke en øl, bliver det meget svært at gennemføre kuren. Du skal tænke på det du opnår ved at følge kuren. Bedre selvværd, flot krop, mere selvsikkerhed, en sundere livsstil. En en kage det værd...  Det tror jeg ikke..

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig hørt om kuren før, men det lyder da som om, at det er noget nær det, jeg spiser til hverdag, og jeg taber mig ikke. Jeg var på nupo kuren for nogle måneder siden, hvor jeg tabte mig 4 kilo, men dem har jeg nu taget på igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Enten spiser du for meget af det sunde, der gør at du ikke taber dig. Ellers er din udfordring dit aktivitetsniveau, som skal øges, for at du taber dig.
      Nupo kuren er en pulver kur, hvor man erstatter rigtig mad med pulver og barer. Dette er ikke vejen frem, da man ikke vænner sig til at spise sundt, og falder direkte tilbage til de gamle kostvaner.

      Slet

Din E-Mail adresse blive IKKE vist ved afgivelse af kommentar. Du kan ved at vælge anonym, afgive kommentar til dette indlæg. Kommentaren bliver synlig, så snart jeg har godkendt den.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...