onsdag den 6. februar 2013

Milepæl for Sund Slankekur - Nem Slankekur

I dag, d. 06.02.2013 er blevet en milepæl for Sund Slankekur - Nem Slankekur bloggen. I dag er sidevisning nr. 500.000 nået, og det er jeg utrolig glad for. Det betyder rigtig meget at så mange har fundet frem til mine indlæg om kost, motion, vægttab og sundhed, og det giver mig selvfølgelig mod på at fortsætte med at give dig relevante artikler, inspiration og tips til træning og slankekur.

Jeg vil med den største ydmyghed sige tusind tak fordi du følger bloggen, og evt. bidrager med spørgsmål og kommentarer, til glæde for mig, og ikke mindst alle de andre læsere.

Et par populære indlæg

En af de rigtig populære links, omhandler en kostplan og vægttab med grapefrugt. Kostplaner er svære at finde, og denne kostplan har hjulpet adskillelige med at opnå det vægttab de ønsker.

Kostplan - Vægttab med grapefrugt

Viden om kalorier, og hvor mange man skal indtage, er vigtig viden, når man ønsker at tabe sig. Jeg har derfor lavet en artikel om, hvor mange kalorier man skal have.

Hvor mange kalorier skal man have om dagen

At småspise og få en snack, er noget mange dasnskere godt kan lide, specielt i selskab med andre. Men ofte vælger man de usunde snacks. Derfor har jeg her et link til et indlæg om sunde snacks.

Sund snack

Når man skal tabe sig, er det også godt at få nogle inspirerende opskrifter. En af dem jeg har lagt ud på bloggen er en opskrift på en sund og lækker kartoffelsuppe. Du kan finde opskriften, ved at følge linket herunder.

Sund kartoffelsuppe

Del bloggen

Kan du li bloggen, så del endelig på facebook, google+ mv. så endnu flere kan følge med og komme med deres erfaringer og spørgsmål, vedr. de indlæg der findes på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Hej Thomas

    Tillykke med din milepæl. Jeg har fulgt din blog længe, og vil blot sige tak for mange gode artikler. Specielt dine kostplaner har været effektive.

    Jeg håber du fortsætter dit gode arbejde med bloggen, så jeg også kan få hjælp, næste gang jeg skal på slankekur ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er glad for at du kan bruge bloggen, og du kan være sikker på at jeg vil fortsætte.

      Slet

Din E-Mail adresse blive IKKE vist ved afgivelse af kommentar. Du kan ved at vælge anonym, afgive kommentar til dette indlæg. Kommentaren bliver synlig, så snart jeg har godkendt den.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...